weer op de hacienda - Reisverslag uit Alóag, Ecuador van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu weer op de hacienda - Reisverslag uit Alóag, Ecuador van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu

weer op de hacienda

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin & Natalie

16 Oktober 2008 | Ecuador, Alóag

Lieve allemaal,

Het gaat hier nog allemaal goed.
Afgelopen weekend ben ik met de neef van de baas en zijn gezin in Quito geweest. Zij wonen in een klein appartementje in het zuiden van Quito met 3 kids...nu ik toch al aan kinderen gewend ben, kan ik dat wel aan, haha

We hebben niet zo heel veel gedaan, maar zijn zondag wel naar de kerk geweest. Zo dat was wel even wat anders dan de saaie diensten die je in onze kerken tegenkomt. Zij noemen zich cristiano, ik denk een soort van jehova achtig geloof. De dienst vond plaats in een grote hal, iedereen was al aan het dansen toen wij binnenkwamen en iedereen song mee. Een band en danseressen op het podium...erg leuk! alle mensen die voor het eerst aanwezig waren kregen een apart praatje, ik dus ook ,-)

Terug alleen in de bus naar Alaog...vond ik eerst wel een beetje eng, maar het viel gelukkikg allemaal mee. Wel apart hier, ipv een bordje met de richting waaruit de bus gaat, hangt er constant iemand uit het raam om te roepen waar de bus naartoe gaat en of er iemand mee wil...tja, zo kan het ook.

Gabriel, de eigenaar van de hacienda is nu terug van vakantie en er is ook meteen een stel dat hier veblijft om paard te rijden. Ineens dus leven in de brouwerij! En leuk, want toen hij hen gister een rondleiding gaf, ben ik ook meegeweest en heb meteen een hoop gezien. We zijn onder andere een grot in geweest hier in de buurt. Verder mag ik dit weekend mee naar Cloud forest, een bos gelegen op zo´n 3500 a 4000 m. Te paard is dat zo´n 4 uur heen en dan overnachten we daar. Terug weer zo{n 5 uur... Ik hoop maar dat ik dat ga redden, tot nu toe heb ik hier nog niet langer dan 40 min op een paard gezeten...we´ll see.

Bij het vorige bericht heb ik foto´s geplaatst. Oa alle kinderen van de school, fiesta de mama negra in Latacunga, de hacienda, ik te paard...

tot later maar weer en bedankt voor al jullie medeleven!
xxxxx

  • 16 Oktober 2008 - 18:39

    Con En De Rest:

    hey gelukkig weer wat nieuws van je. hoor natuurlijk wel via thuisfront maar het is leuk om te lezen. voorlopig zal ik weinig anders doen want ik heb n ongeluk gehad ben met fiets en al over een labrador heengeduikeld en heb een gebroken finaal gebroken ellepijp en morgen word ik geopereerd en krijg er een pen in om de boel bij elkaar te houden en optimaal te laten genezen... behoorlijk k...t dus zo voor de vakantie maar goed ik ben er nog en dit gaat weer over. ben benieuwd of je veel zadelpijn zal hebben hihi.... dikke kus con en de rest

  • 16 Oktober 2008 - 19:20

    Papaver:

    Ha genieten maar weer van al het mooie dat op je af komt. Land, cultuur en bevolking. Je komt er straks veel rijker vandaan.

    Liefs Arie

  • 16 Oktober 2008 - 19:32

    Lotte:

    Gelukkig weer wat nieuws van je! Klinkt heftig, 5 uur paardrijden achter elkaar! Je zult wel zadelpijn krijgen, haha! Geniet er lekker van, alle dingen die je meemaakt, maar blijf voorzichtig he!
    dikke kus

  • 16 Oktober 2008 - 19:35

    Kim:

    Hoi Karin
    Leuk dat je het daar zo naar je zin hebt! Wel goed uitkijken he!!
    Paardrijden? ik wist niet dat je dat ook nog eens kon!
    We missen je wel hoor bij de hockey!
    Heel veel plezier n og en succes op het paard!

    dikke kus kim

  • 16 Oktober 2008 - 19:46

    Joost En Joke:

    Leuk weer van je te lezen!!Hier alles goed, Biefstuk, gebruiken die wielrenners dat niet als ze een eind moeten fietsen? liefs van ons!!

  • 16 Oktober 2008 - 20:01

    Naat:

    he zus,
    zo intussen ben ik wat dichter bij je in de buurt, maar nog altijd ver weg. misschien dat ik ook nog een verhaaltje neerpen als ik 'spannende' dingen beleef; zoals bij het zwembad hangen, robert doodknuffelen en shoppen. ha!

    fijn dat je het zo naar je zin hebt! ja die mensen die gillen uit de bus die ken ik heel goed. afgelopen half jaar niets anders meegemaakt. wat voor bos is dat wat je gaat bezoeken? ligt wel heel hoog en dat op een paard. ik weet nog twee jaar geleden dat we in argentinie 3 uur op een paard zaten en toen al onwijs veel pijn hadden en op de kameel 6 jaar geleden, weet je nog in egypte! ben benieuwd hoe je er van af komt :-).
    heb je al wat meer nagedacht over je alleen reizen? want je bent er nu bijna een maand toch? ik hoop dat je nog leuke reizen gaat maken!

    en straks natuurlijk ook naar dit zonnige la! kun je lekker bij het zwembad hangen ha! robert heeft er al zin in dat je komt!

    geniet van alles, veel plezier op je paard!

    kus van mij

  • 16 Oktober 2008 - 21:29

    Cora En Ed:

    Liep al een paar dagen aan je te denken...
    HOE zou het toch zijn??
    Heel fijn om van je te horen!
    5 uur paardenrit!
    In ieder geval kun je weer veel zien en ervaren.
    Hier alles goed,zijn natuurlijk vol van Jonna,beheerst zowel bij ons en Bianca en natuurlijk bij Job en Jes ons leventje!
    Helaas ook de darmkrampjes....ja dat is nu eenmaal zo bij baby's maar zo zielig!!
    We hebben een paar mooie herfstdagen achter de rug,heerlijke temperatuur(18 gr),beetje wind,het sneeuwde herfstbladeren!
    Vandaag echter : hagel en een stuk frisser!!
    Lieve Karin,in gedachten reizen we met je mee!!

    Heel veel liefs van ons!!

  • 17 Oktober 2008 - 08:58

    Suus:

    Hi lieverd! Zo te lezen gaat het goed met je en maak je super veel mee!! Echt gaaf! En ben best een beetje jaloers nu ik hier zo achter mijn computertje zit...
    een hele dikke kus!

  • 17 Oktober 2008 - 10:44

    Jenny:

    Hoi lieve Karin.
    Ik ben echt weer blij wat van je te horen.
    Weet je nog hoeveel spierpijn je had na je eerste hockey/wedstrijd, ik denk dat je dat na je paard rit weer gaat voelen.
    Wel heel gaaf zo´n lange rit.
    Kijk heel goed uit en probeer van alles te genieten.
    Ik blijf je volgen.
    Dikke kus.

  • 17 Oktober 2008 - 18:49

    Aug:

    Ik heb wel een soort broekje met een tussenstuk zodat je haast geen zadelpijn kan krijgen? Oeps dat was voor de fiets...bijna hetzelfde toch? Meid veel plezier...

    dikke knuf

  • 17 Oktober 2008 - 21:51

    Bianca:

    Hee Karin!

    Ben benieuwd hoe het paardrijden zal gaan! Hobbel, hobbel....

    Vroeg me al af hoe het met je ging en gaat, dus net op tijd een bericht geplaatst;) , haha!

    Hier gaat alles zijn gangetje. Jaro had vandaag zijn weeksluiting, en..... hij had een heuse rol! Hij heeft zelfs DRIE zinnen gezegd! Dat is meer dan in alle voorgaande vier jaar! Nog twee jaar te gaan voro de hoofdrol in de musical, hihi.

    Vorige week had Quinten zijn weeksluiting, en ook hij had een rol! Hij was het eerste dwergeje, van de Sneeuwwitjes (jaja, 2, wel 7 dwergen), en ook veel tekst.

    Een trotse moeder dus hier.
    En dan heb ik het nog niet eens over mijn nieuwe status als TANTE!!!
    Oeioeioei....
    Dat doe ik een volgende keer wel, dit bericht is al lang zat.

    Dag lieve Karin, veel plezier, en voorzichtig! We denken aan je!

    Veel liefs, Bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Alóag

Karin & Natalie

Eerste maand Engelse les geven aan kids 5-11 jr, daarna maandje rondreizen en als laatst 10 dagen in LA bij Robert

Actief sinds 29 Okt. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 63632

Voorgaande reizen:

28 November 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: