klimmen! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu klimmen! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu

klimmen!

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin & Natalie

19 November 2008 | Ecuador, Quito

Even in het kort...

Over 2 uurtje word ik vanuit het hostel hier in quito opgehaald en ga ik met een Zwisters meisje naar de Cotopaxi vulkaan om die vanacht te gaan beklimmen...ik was eigenlijk van plan om een jungletour te regelen, maar dat wordt nu dus even iets anders...kou, wind, sneeuw, ijs...en heeeeel hoog! de vulkaan is 5800 m en we gaan zeker tot 5000 m...eerst moeten we met alle bagage en grote schoenen etc naar de refuge lopen (gelukkig maar een uur, maar dat lijkt me al meer dan voldoende) en dan gaan we rond een uur of 5 slapen om om 12 uur gewekt te worden en gedurende 6 uur omhoog te klimmmen zodat we rond zonsopgang ons hoogste punt hebben bereikt. Maar hopen dat mijn conditie en de hoogte me niet in de weg staan.

Ik heb afgelopen weekend wel kunnen oefenen met hiken, want we hebben zeker 10 uur rond de Quilotoa vulkaan rondgewandeld (op zo´n 4000 m hoogte). Oh, en wat een mooi plaatjes daar! de foto´s houden jullie nog tegoed!

wish me good luck!

xxxxx

  • 19 November 2008 - 12:10

    Diederik:

    bij deze; Good luck! and be carefull...

  • 19 November 2008 - 12:14

    Con En De Rest:

    Super, lijkt me geweldig, niet over je grens gaan hoor, we duimen dat je het helemaal kan doen!!
    Knuf Con

  • 19 November 2008 - 12:31

    Lotte:

    Hey Karin,
    Wat leuk zeg, een vulkaan beklimmen, wow! Dat is wel supergaaf!
    Bedankt voor je sms. het lukt me niet om wat terug te sturen, maar bij deze dus.. Hier alles goed. Ik heb nu een paar dagen vrij om een beetje bij te komen na de drukke tijd op mijn werk. Wil eigenlijk ook even weg, maar heb nog niet echt iets geboekt. Wachten nog of Thijs vrij kan krijgen.

    Verder hier alles zijn gangetje... saai weer, heel grijs steeds, maar nog niet echt koud. Sint is weer in het land dus alle kindjes zijn in rep en roer.

    veel succes en wat Connie zegt, ga niet over je grenzen heen. Het moet wel leuk blijven natuurlijk!

    liefs,
    Lotte

  • 19 November 2008 - 12:36

    Linda Oudendijk:

    He Karin,

    Wat maak je onwijs veel mee man, het lijkt wel of je constant op reis bent. Wat heeeeeerlijk! Succes met de grote klim! x-ie Lin!

  • 19 November 2008 - 15:11

    Linda:

    Hi Ka,

    Wat onwijs gaaf zeg!!!
    Ben heel benieuwd naar de foto's...
    Hier gaan we door met het gewone leven.
    Ik heb nu even 2 weken vrij en moet van alles. Eigenlijk best wel erg dat ik het zelfs in mn vrije tijd zo druk heb.
    Ben vanochtend op een solicitatie gesprek geweest, heel positief allemaal,maar ze dachten dat het om een BOL ging.
    dus ze hebben gewoon mn brief niet goed gelezen!
    allemaal raar en nu weten ze dus niet of ze wel plek voor me hebben...afwachten maar.Ik hoor het de 1e week van december.

    Maar ik ben verder lekker veel buiten het is alsmaar mooi weer hier. ( lekker zonnig!) Niet dat ik er bruin van wordt, maar we kunnen wel lekker wandelen.

    Mijn vakantie ziet er verder als volgd uit:
    Donderdag Joost zijn ouders knippen en s'avonds yogales.
    Vrijdag, naailes en spullen voor het weekend inpakken.
    Weekend naar duitsland joost zijn neef wordt 30!!!! En het schijnt te gaan sneeuwen, dus de sneeuwkettingen gaan mee.
    Maandag,naailes en een intakegesprek op school.
    dinsdag bijles italiaans en Martine&Herman gaan geregistreerdpartnerschap doen. mogen we weer is uit eten. (heel vervelend!!:)
    woensdag alleen s'avonds italiaans.
    en donderdag weer yogales en dan in het weekend lekker naar de boerderij van Geofrey en Janko!!! Mag ik lekker paardrijden.
    en dan gaan we weer aan het werk.

    Nou ik ben lekker druk zo als je ziet, maar verheug me alweer op de volgende mail van jouw!!!
    Daar maken we tijd voor.

    Nou geniet er nog lekker van, want voor dat je het weet zit je weer in je koude kikkerlandje...

    Dikke knuffel XXX Linnie

  • 19 November 2008 - 18:02

    Bianca:

    Bij dezen: good luck!

    Wat een stoere ben je toch!

    Heel veel plezier!

    Kus, en een knuffel,
    Bianca

  • 19 November 2008 - 19:44

    Cora En Ed:

    Heel veel succes met het klimmen!
    Gaan aan je denken en duimen.

    Ben nu al benieuwd naar de foto's!

    Hier alles in Sint stemming,leuk hoor met die kleine ventjes!

    Liefs en groetjes van ons.

  • 19 November 2008 - 19:45

    Cora En Ed:

    Heel veel succes met het klimmen!
    Gaan aan je denken en duimen.

    Ben nu al benieuwd naar de foto's!

    Hier alles in Sint stemming,leuk hoor met die kleine ventjes!

    Liefs en groetjes van ons.

  • 19 November 2008 - 19:48

    Cora En Ed:

    Sorry was weer te ongeduldig!!
    Staat ons berichtje er 2 x.
    Hihi,die oude mensen ook!
    Weet ook niet hoe ik het kan verwijderen.

  • 19 November 2008 - 19:56

    Irene:

    Gaaf! Heel veel succes!
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Karin & Natalie

Eerste maand Engelse les geven aan kids 5-11 jr, daarna maandje rondreizen en als laatst 10 dagen in LA bij Robert

Actief sinds 29 Okt. 2006
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 63527

Voorgaande reizen:

28 November 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: