niet een echte doorzetter - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu niet een echte doorzetter - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu

niet een echte doorzetter

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin & Natalie

20 November 2008 | Ecuador, Quito

tja...even laten weten dat ik het niet tot de top heb gehaald...ik ben tot ca 5300m gekomen, toch nog 500 geklommen vanaf de refuge en tjee het was toch echt wel zwaar en eerlijk gezegd vond ik het ook wel eng. Met een helling van gemiddeld 35-40% kun je je dat vast wel voorstellen, plus het feit dat ik geen ervaring heb op besneeuwde bergen, maar goed, ik heb het geprobeerd en het was wel een gave (once in a lifetime) ervaring.

De beloofde foto´s!
xxxx

• 20 November 2008 - 20:18

Bianca:

Tssss.... niet een echte doorzetter??
    Dagtutwel!!!
    Je BENT daar 'gewoon', zomaar in je upje!
    Je bent beroofd, en dan zeg je dit??
    Nou jaaaaaa.....
    Gekke Karin!;)

Ik zou al niet eens 1 meter hebben geklommen!
    Maar ja, of dat nou een goede opsteker voor je is??:S

Je bent een lekker wijffie, en ONWIJS stoer!

Veel plezier nog, avonturierster!

Veel liefs, en een dikke knuffel,
    Bianc

• 20 November 2008 - 20:27

Cora En Ed:

Jemig Karin,is toch geweldig hoor,een hele prestatie!
    Niet een echte doorzetter??
    Dacht het wel hoor,knap dat je besloot niet verder te gaan.......zoals je zelf al zei,geen ervaring met sneeuw enz,zou je alleen maar dom zijn om dan "door te zetten"
    Ben blij dat je weer veilig beneden bent!!
    Blijf je gezonde verstand maar gebruiken,mankeert bij jou niets aan gelukkig!!

Liefs en gr

• 20 November 2008 - 20:52

Lotte:

Nou het ziet er zo al spannend genoeg uit!! mooi uitzicht zeg! prachtig!
    en onder die barre omstandigheden is het heel verstandig dat je rustig aan gedaan hebt!

dikke kus

• 20 November 2008 - 21:09

Bianc:

Gave foto's!!

• 20 November 2008 - 21:13

Naat:

he lief zussie,

wat een onwijs mooie foto`s weer! toch ech een keer tijd om die kant op te gaan denk ik.
    bijna alweer naar robert he! leuk!

onwijs stoer dat je het gedaan hebt hoor, 5300 is echt heeeel hoog!

zondag ga ik eindelijk verhuizen, joepie! deze week vier dagen les gegeven, ben nu wel echt op! was wel weer heel leuk.
    veel plezier nog deze laatste week in het mooie equador!

dikke kus en veel knuffels, tot gauw! (fijn)

• 21 November 2008 - 01:11

Diederik:

supercool dat je zó ver gekomen bent; dat kan 99% van de wereldbevolking niet zeggen! Tijd voor een cocktail :-P

• 21 November 2008 - 06:48

Connie:

Joh nou ik moet het je nog maar eens na doen. Nee hoor je hebt het goed gedaan. Risico's nemen je moet ook neen tegen jezelf zeggen. Ben trots op je waanzinnig mooie foto's erbij leuk hoor.Ja gauw op naar Robert nu al tijd vliegt ook wel weer fijn (ego) mis je wel.. En doorzetten met alles wat je meemaakt je ben een topper!!

• 22 November 2008 - 12:24

Papaver:

Geen doorzetter? Alles wat je daar doet is doorzetten en ons laten meegenieten van de mooie omgeving daar.

Liefs Arie

• 22 November 2008 - 19:59

Joost En Joke:

Hoi Karin, ik heb je vorige bericht gemist, vind 8% helling al pittig (met de auto) dus wat jij gedaan hebt,zo hoog!!! Blij dat je weer veilig beneden bent, en maar goed dat ik je vorige bericht niet eerder heb gelezen. Je bent een topper!!

• 27 November 2008 - 18:04

Annemiek:

He Karin,

Wat een onwijs mooie tocht heb je gemaakt! Niet te top gehaald? Wel weer een top in jouw leven. Wow, wat mooi!
    Veel plezier nog verder!

x Annemiek