in het kort - Reisverslag uit Alóag, Ecuador van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu in het kort - Reisverslag uit Alóag, Ecuador van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu

in het kort

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin & Natalie

02 Oktober 2008 | Ecuador, Alóag

ok, nu in Aloag, zo´n 35 km tenzuiden van quito. in het kort: heel veel regen, koud, ook in huis, want er is geen verwarming, alleen een haard. Ik zit in in mijn eentje in een grote ranch (natalie en opa, jullie kennen ne het wel van Argentinie), de eigenaar is namelijk op vakantie. >Dinsdag ben ik begonnen me lesgeven, zonder voorbereideing werd ik in mijn eentje voor de klas gezet, omdat twee van de drie leraren weg moesten. er zijn 3 klassen, waarvan de tweede en derde klas beide met drie nieveau´s, lesgeven valt dus niet mee.
er wordt drie keer per dag voor me gekookt, ik hoef alleen maar aan te schuiven...voel me wel een beetje bezwaard.
ojee, ik word alweer opgehaald, ik moet ervandoor
later meer.
xxxx

  • 03 Oktober 2008 - 12:02

    Naat:

    Ja als eerste!!
    KLinkt een beetje als verdrietig weer daar. heb je het wel een beetje naar je zin? Hoe zijn je eerste lessen gegaan? Heb je nog wat aan nhet materaail wat je hebt meegenomen?

    Ik heb gisteren huisje gekeken en het was heel erg leuk! grote kans dat ik het krijg. pap vond het ook leuk. waarschijnlijk ben ik dus verhuisd als je terugkomt!! woehoe!!
    met opa gaat het redelijk goed. niet meer aan de slangetjes, iig toen ik er woensdag was. hij mag waarschijnlijk volgende week naar huis. ik ga nog even boodschapjes doen, morgen komt pieter eten, ga nshima maken. mmmm!
    veel plezier! hopelijk komen er nog wat andere mensen bij, zodat je niet meer zo alleen bent. zijn er nog huisdieren?

    dikke knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Alóag

Karin & Natalie

Eerste maand Engelse les geven aan kids 5-11 jr, daarna maandje rondreizen en als laatst 10 dagen in LA bij Robert

Actief sinds 29 Okt. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 63718

Voorgaande reizen:

28 November 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: