veilig aangekomen - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu veilig aangekomen - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin & Natalie

27 September 2008 | Ecuador, Quito

Lieve allemaal,

Ten eerste, sorry pap, voor het nog niet verstuurd hebben van een sms...ik heb geen bereik met mijn telefoon hier, vandaar. Ik ga zo op zoek naar een lokale simkaart inclusief telefoon (helaas heeft mijn extra telefoon het begeven) en dan laat ik jullie het nummer nog weten.

Ik zit midden in het toeristische gebied van Quito en het leuke aan het hostel is, is dat iedereen vrijwilliger is. Of in Quito zelf of ze gaan nog op weg naar een andere plek en zijn hier net als ik als overbrugging. Vooral veel Amerikanen en zo´n 5 personen uit Europa.

Wel al allemaal bangmakerij verhalen te horen gekregen, dus ben zo slim geweest om iemand te strikken om met me door de stad te wandelen!
Net in het Ecuadoriaanse zonnetje een koffie gedronken met Liz (

  • 27 September 2008 - 17:23

    Jenny:

    Fijn wat van je te lezen. Weet nu dat je goed bent aangekomen. Zijn net klaar met de voorbereidingen voor het feestje. Het is nu 7 uur. Even omkleden en dan kan het feest beginnen.
    Nog steeds jammer dat je er niet bij kan zijn.
    De groetjes van Wil, die staat nu naast mij en bedankt voor je lieve kaart. Uitkijken daar en ik blijf je volgen.
    Dikke Kus

  • 27 September 2008 - 17:42

    Connie:

    Hey Kaatje, gelukkig vond het al zozo dat ik je niet nog kon knuffelen op schiphol ben blij dat je weer online bent geweest. Doe voorzichting en geniet ook we blijven je weer volgen. Dikke kus van allemaal hier xxxx

  • 27 September 2008 - 17:52

    Cora En Ed:

    Wat fijn van je te horen!!!
    Sta op punt van naar Kimmie te gaam,dacht,nog even kijken of er nieuws is!!
    We volgen je hoor!!

    Liefs en gr

  • 27 September 2008 - 22:47

    Anne:

    Hai lieverd
    Goed te horen dat je veilig bent aangekomen! veeel plezier en blijf care taken, he!!

    kus

  • 28 September 2008 - 07:14

    Yvonne:

    Hee lieve Karin,
    blij te horen dat je goed bent aangekomen en dat het daar gezellig, en mooi, is.
    Geniet ervan!
    Dikke kus!

  • 28 September 2008 - 14:32

    Papaver:

    lieve Karin, ik ben blij te vernemen dat je veilig bent gearriveerd. Meteen verstandige besluiten genomen. Kijk eerst maar wat de kat uit de boom. Veel liefs van Truus en Arie

  • 28 September 2008 - 17:06

    Naat:

    he liefste tweelingzus!

    Fijn te horen dat je het gelijk zo naar je zin hebt! En morgen naar je huisje,spannend!

    Ik ga donderdag met pap kijken naar een husje, weet je wel die ik heb laten zien op internet, heel leuk!! Oja en ik mag in november beginnen met mijn lio dat is nu zeker! Leuk, leuk!

    Veel plezier nog in Quito! Geniet van alles!
    kus

  • 28 September 2008 - 17:43

    Joost, Joke En Boys:

    Hoi Karin, heerlijk dat je goed bent aangekomen . Wat een leuke plek die hacienda!! Hospitality with a touch of luxury, nou dat klinkt goed!!Grappig dat je nu met allemaal vrijwilligers bent, jullie zwermen straks allemaal uit, of is er al iemand die naar dezelfde plek als jij gaat? Ik lees het allemaal of hoor het later uitgebreid! goede reis morgen en wat een leuk nieuws voor natalie!
    Liefs van ons!!

  • 29 September 2008 - 06:57

    Carla:

    He avonturierster! ben blij dat je goed bent aangekomen en nu maar lekker genieten! Liefs

  • 29 September 2008 - 18:13

    Steef:

    Hai kaar,

    Goed om te lezen dat je goed bent aangekomen! Ben erg benieuwd wat je de komende tijd gaat beleven. En idd wat een rare amerikanen zijn er toch!...heel veel plezier en doe voorzichtig..
    dikke kus

  • 29 September 2008 - 19:18

    Arie:

    Hi Karin :)
    Fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen.. Nog fijner om te lezen dat je je rustig houdt HAHA houden zo!! Geniet ervan en ik hoop gauw meer van je te lezen..
    Xx Arie

  • 01 Oktober 2008 - 08:22

    Lotte:

    Hey lieve Karin!
    Goed om te horen dat je veilig en wel bent aangekomen! klinkt allemaal gemoedelijk daar, met al die vrijwilligers! pas goed op jezelf en veel plezier met je eerste dagen op de hacienda!
    liefs

  • 01 Oktober 2008 - 09:28

    Margreet:

    Hoiii Karin! :)
    Veilig aangekomen dus! gelukkig maar! ik ga je verhalen lezen hoor! :) ben namelijk erg nieuwschierig wat je allemaal gaat beleven!
    en ik mis je wel hoor:( het is 1 groot gekkenhuis op het werk! maar goed!:D heb jij geen last van haha

    Nou meid heel veel plezier!! en een dikke kus(K)

  • 01 Oktober 2008 - 10:31

    Zus:

    he zus

    je gaat zeker weten een hele leuke tijd beleven in Equador. waarschijnlijk zit je nu al op de ranch. heel veel plezier daar!
    dikke kus
    je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Karin & Natalie

Eerste maand Engelse les geven aan kids 5-11 jr, daarna maandje rondreizen en als laatst 10 dagen in LA bij Robert

Actief sinds 29 Okt. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 63717

Voorgaande reizen:

28 November 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: