Papya eten op de papayaberg! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu Papya eten op de papayaberg! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu

Papya eten op de papayaberg!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin & Natalie

05 Augustus 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

zo lieve mensen,

Dit is mijn laatste berichtje (helaas!) uit het mooie Afrika.
Ben op het moment mijn tijd aan het doden in een shopping mall in kaapstad. vanavond om 20.00 vlieg ik pas.

ik heb nog een geweldig leuke laatste paar dagen gehad bij pieter in durban!
afgelopen donderdagavond goed aangekomen, wel een beetje vermoeid. ik was bang dat ik ziek ging worden, last van koorst en hoofdpijn, heel erg moe, maar kon niet slapen in de bus.
pieter stond al op mij te wachten, even bijgekletst (nou ja even....) en gaan slapen, al was ik erg wakker, maar pieter moest de volgende ochtend vroeg op om te gaan vliegen. ik mocht mee, maar zoals zovelen van jullie weten is vliegen niet mijn favoriete bezigheid. dus koos ik ervoor om nog langer in bed te blijven, nog een beetje bijslapen.

nadat pieter terug kwam van vliegen hebben we onze tassen gepakt en zijn op weggegaan naar hluhluwe nationaal park, weer een ontzettend mooie plek! we waren nog maar 5 minuten het park in en we zagen al twee rhino`s!!! echt heel tof, die had ik nog niet gezien. pieter was nog nooit in een nationaal park geweest en vond alle dieren helemaal tof, leuk! de twee rhino`s staken vlak voor onze auto de weg over, heel cool.

door het park naar de lodge gereden, we hadden een rondavel, heel schattig klein rond huisje, lekker een braai gedaan en gaan slapen.
zaterdag door het park gereden, heel veel dieren gezien, mooie plekjes. wat is elk park toch anders, leuk is dat! s`avonds naar de sterren gekeken, want ziet de hemel er anders uit dan op het noordelijk halfrond, helaas kwam ik niet veel verder dan het zuiderkruis, ook nog veel vallende sterren gezien.

zondag nog weer even door het park gereden, naar het zuiden daar grenst het imfolozi park aan, ook super mooi en weer veel neushoorns (jammer simone dat je er niet bij was, maar ik heb ze op de film voor je!)

maandagochtend ging pieter weer vliegen en ik mocht mee, ben deze keer dus wel mee gegaan. drie touch and goes. dus drie keer opstijgen en landen (de minst leuke dingen van het vliegen, maar je deed het heel goed hoor pieter en ik vond het ook leuk alleen mijn maag niet). ik heb de hele dag moeten bijkomen. nog een beetje geshopt en de auto ingeleverd. s`aovonds naar de film (laat ik daar maar niet te veel over zeggen,hi) uiteten geweest en zo ging mijn laatste avondje in Afrika op een zeer relaxte manier voorbij. toen we thuis kwamen was er een flinke party aan de gang, veel mensen al dronken, wij waren erg moe en besloten om naar bed te gaan. moest nog wel even mijn tas pakken, maar ja dat was in 5 minuten gedaan.

vannochtend heeft pieter me op het vliegveld afgezet en intussen ben ik dus in kaapstad aan het wachten op mijn vlucht naar londen. ik zag erg tegen de vluchten op, maar nu de eerste zo lekker ging, valt het wel mee. ik heb wel nog even reispilletjes gehaald.

ik heb heel erg genoten afgelopen maanden en vond het leuk dat zoveel mensen mijn berichtjes hebben gelezen. ik hoop snel weer nieuwe avonturen te beleven (en anders karin wel, die heeft ook veel plannen).
voor de mensen die me op komen halen; tot morgen! (echt een raar idee, zal wel even duren voor ik weer gewend ben denk ik).

dikke zoen

oja vergeet ik weer de titel; we zijn op een berg gestopt met een geweldig mooi uitzicht van waar we papaya hebben gegeten. we hebben gelijk de berg omgedoopt tot papayaberg!

  • 05 Augustus 2008 - 14:27

    LL:

    O Natalie, wat maak je weer veel mee! Van wiens vakanties moet ik dan genieten om zelf ook een beetje op vakantie te zijn? Ik zie je vast nog wel als je je laptop op komt halen of als ik m langsbreng bij je! Een hele goede reis!!!

  • 05 Augustus 2008 - 17:30

    Cora En Ed:

    Zal je verhalen missen zeg......zo kwam ik ook nog eens ergens!!!
    Wensen je een heel goede reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Karin & Natalie

Eerste maand Engelse les geven aan kids 5-11 jr, daarna maandje rondreizen en als laatst 10 dagen in LA bij Robert

Actief sinds 29 Okt. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 63643

Voorgaande reizen:

28 November 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: