langs de kust scheuren - Reisverslag uit Coffee Bay, Zuid-Afrika van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu langs de kust scheuren - Reisverslag uit Coffee Bay, Zuid-Afrika van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu

langs de kust scheuren

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin & Natalie

31 Juli 2008 | Zuid-Afrika, Coffee Bay

he lieve allemaal,

Ja bijna alweer het laatstebericht vanuit dit geweldige continent!

Vorige week hebben we kaapstad ontdekt en iedereen was erg te spreken over deze ......stad. Ik geloof dat de helft van ons weer graag terug wil voor langere tijd (incl. ik uiteraard!)

wat hebben we allemaal gedaan?
een cappucino gedaan op the waterfront; een bacootje gedronken in long street en uiteraard lekker gedanst (was erg gezellig he Frank en Mart?!);
gewinkeld in het grootste winkelcentrum op dit continent; helaas zonder succes naar het oude huis van mama geweest (we werden niet binnengelaten, gewoon volgende keer weer proberen!);
met al onze spierkracht de tafelberg beklommen (dat was zwaarder dan we dachten, iedereen kon voor een paar dagen niet meer de trap afkomen,ha);
vanuit onze jacuzi uit het raam gehangen en gekeken naar een stunning view over kaapstad;
natuurlijk even de zee geprobeerd op Cams Bay;
van de zee genoten vanaf signal hill;
en op kaap de goede hoop de twee oceanen (de atlantische en de indische) bij elkaar zien komen.

echt een super toffe week! afgelopen zondag was het tijd om afscheid te nemen, dat viel niet mee, ha ja je man achterlaten is nooit leuk, he frank!hihi.
Ja Frank en ik waren tijdens deze vakantie getrouwd,zodat we goedkoper een wildcard konden krijgen. ik geloof dat het getrouwde leven me wel bevalt,hi!

zondagochtned afscheid genomen van mijn lieve oom en tante, de rest lag nog te slapen. raar om na drie weken weer alleen tezijn, maar ook best lekker.
het was best druk met zijn zevenen, maar wel heel tof. nu ik weer alleen ben, kan ik even tot rust komen (yvon ben jij al tot rust gekomen?ha).

met de baz bus scheur ik langs de kust van kaapstad naar durban waar pieter mij op komt halen om vervolgens naar een nationaal park te gaan (oh ik ben ook een bofkont, blijf mooie dingen zien!)
heb intussen knysna aangedaan, een heel leuk klein stadje met leuke pleintjes en ja hoor lekkere koffie! nog even naar de kapper geweest, was ook wel eens nodig.
door naar pe, daar alleen evene geslapen en gisteren hier in coffee bay aangekomen, een heel relaxte plek. vandaag helemaal niets gedaan ,op het strand gelegen, had een heel mooi strand voor mijn eentje echt heerlijk. nog even een paar keer de zee ingeweest, was niet heel koud, wel een sterke stroming. gezellig babbalen met de barman, die me uitnodigde voor zijn tent vanavond. wat is dat toch met al die mannen hier, straal ik iets uit ofzo. nou ja ik slaap vanvond lekker in mijn eigen bedje, aangezien ik een dorm voor mezelf heb!

morgen vertrek ik dus naar durban, een reis van ongeveer nog 10 uur! dus lekker slapen in de bus.

volgende week om deze tijd ben ik weer terug in nederland raar.
ik vlieg dinsdagochtend van durban naar kaapstad en dan s`avonds door naar londen om vervlgens om 10.50 aan te komen in amsterdam. nog even mijn vluchtgegevens voor de mensen die dat nog niet hadden:
10.50 BA0430 vanuit londen en dus niet kaapstad!
misschien dat ik nog een berichtje schrijf voor ik terug ben.
zie jullie snel allemaal!
veel liefs

  • 30 Juli 2008 - 16:45

    Joos En Joke:

    Hoi, ongelooflijk, wat heb jij veel gezien en beleefd!! Raar dat je volgende week weer in Nederland bent. Goed je weer te zien!! Veel liefs en nog veel plezier deze laatste week!!

  • 30 Juli 2008 - 18:57

    Yvonne & Co:

    Leuk, je verhaal over Kaapstad! Voor mij was het inderdaad ook fijn om weer mijn eigen ding te doen.
    De wasmanden zijn leeg, maar de strijkmand overvol. Gelukkig heb ik nog een paar dagen vrij. Morgen komen Karin, Arie en opa om de foto's te zien - vind ik heeeel gezellig! Maandag ga ik met opa naar de cardio - controle voor de as reis en dinsdag weer aan 't werk....
    Lieve Natalie, geniet volop van de laatste dagen en we zien je wo op Schiphol...
    xoxoxox

  • 31 Juli 2008 - 22:56

    Papaver:

    Het einde van deze reis in zicht, maar er komt vast nog veel meer.

    Liefs Arie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Coffee Bay

Karin & Natalie

Eerste maand Engelse les geven aan kids 5-11 jr, daarna maandje rondreizen en als laatst 10 dagen in LA bij Robert

Actief sinds 29 Okt. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 63722

Voorgaande reizen:

28 November 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: