goodbey Zambia! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu goodbey Zambia! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu

goodbey Zambia!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin & Natalie

28 Juni 2008 | Zambia, Livingstone

he lieve allemaal,

morgen ga ik dit mooie en vriendelijke land verlaten, snik.

ik ben in een dag van nakonde naar livingstone gereisd, een ruime 1000 km alsof het niets is en ik ben nog steeds in hetzelfde land!

het afscheid viel erg mee, vorige keer dat ik ging had ik het er veel moeilijker mee. ik geloof dat ik me nu pas begin te reliseren dat ik hier voorlopig niet meer zal komen. als het lukt, wil ik volgend jaar terug komen om iedereeen weer te zien en wat te doen voor de school. we zullen wel zien.

morgen heb ik de bus naar windhoek, zal daar wel gaar aankomen, want dat ben ik nu al en morgen zit ik weer ruim 12 uur in de bus! nog een 1000 km zuidelijker dan nu. ik weet nog niet precies wat ik daar ga doen, eerst bijkomen en misschien naar de kust, weet eigenlijk niet zo goed wat het weer is daar. wel weet ik dat het in zuid afrika winter is en best wel fris. anders dan hier, al is het het hier s`avonds ook erg koud, vannacht in de bus was heel koud. we moesten ook allemaal uitstppen bij kapiri (de weegbrug) en stonden een half uur buiten om 4 uur s`nachts, hoe koud zou het geweest zijn, onder de 10 graden denk ik, stond ik daar met mijn slippers en korte broek,brbr!

de busrit naar livingstone was tot nu toe de ergste die ik heb gehad, de buschauffeur reed niet zo netjes wat soms tot spannende dingen leidde. ik ben erg blij met mam als mijn beschermengeltje!

hoe gaan mijn laatste weekjes eruit zien?
ik kom maandagochtend vroeg aan in windhoek, neem dan daar ik denk volgende week zondag de bus naar jo brug om maandag de 7e familie op te halen! ik heb er erg veel zin in.
3 weekjes familie en dan de laatste week naar durban om pieter op te zoeken en 5 aug vlieg ik terug naar huis om jullie te knuffelen op 6 aug!!

oja morgen ga ik hier naar een tradioneel dorpje. kwam net iemand tegen die daar rondleidingen geeft en vroeg of ik dat wilde, kan nog net voor ik om 12 uur de bus neem. wel moet ik hem even duidelijk maken dat hij niets moet verwchten want na een half uur hield hij al gelijk van mij, zoals zoveel hier,ha!

nou tot zover laatste bericht uit zambia, volgende zal uit namibie zijn!

veel liefs van mij

  • 28 Juni 2008 - 18:30

    LL:

    Huh ben ik de eerste? Nou.. in elk geval ben ik altijd weer blij als ik wat van je hoor, al wekt het bij mij toch ook wel wat gekriebel op. Ik mis Zambia toch wel en ik mis het hard lachen en giebelen met jou in bed, haha! Hopelijk heb je nog een goede tijd! Liefs van mij!

  • 29 Juni 2008 - 09:54

    Miek:

    Lieve Naat,
    Wat een kort en krachtig verhaaltje. Nu weten we tenminste hoe je reis er de laatste weken uit gaat zien. Ik ben er de 6e alleen niet, omdat ik een week later pas thuis kom. Ga donderdag (3 juli) voor 6 weken naar Canada! Leuk he! Heb er zin in!
    Nou, geniet van de laatste weken, zie veel en doe veel en dan zien we elkaar in augustus weer!
    Liefs, Miek
    p.s. wat is de tijd toch snel gegaan!!!!

  • 30 Juni 2008 - 06:51

    Con En De Rest:

    Hier rust weergekeerd, vakantie, allebei over. Ik nog laatste loodje deze week en dan rust...
    Morgen Karin bij ons te eten en Irene heeft een spannende dag laatste ronde screening Pip en Woezel dus duimen. Karlijn nu op scouting kamp Manrix in AP bij vrienden dus rust Aad zelfs naar het werk dus echt rust :) Veel plezier nog de komende weken. Wij gaan de 12e op vak. tot 30 juli dus zien je op schiphol! XX

  • 30 Juni 2008 - 15:36

    Pien:

    Hey lieve Naat,

    Wat leuk om weer even iets over je te lezen. Fijn dat het afscheid van Zambia je minder zwaar valt dan vorige keer. Nu ga je vast weer allemaal mooie avonturen tegemoet, bovendien zie je over een niet al te lange tijd weer familie, dat moet ook leuk zijn, toch?

    Nu je al schrijft over wanneer je terug komt besef ik me dat het inderdaad heel snel gaat allemaal. Over ruim een maand kan ik je alweer platknuffelen :)

    Ik zit nu weer in Middelburg en het is hier nu heel mooi weer. In ieder geval een stuk warmer dan wat jij beschrijft. Ik hoop dat het, als je terug komt ook nog een beetje mooi is. Dan kun je, naast nu van de winter, ook nog een beetje van de zomer genieten.

    kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Karin & Natalie

Eerste maand Engelse les geven aan kids 5-11 jr, daarna maandje rondreizen en als laatst 10 dagen in LA bij Robert

Actief sinds 29 Okt. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 63646

Voorgaande reizen:

28 November 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: