eventjes aandacht... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu eventjes aandacht... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karin & Natalie - WaarBenJij.nu

eventjes aandacht...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin & Natalie

16 Juni 2007 | Spanje, Madrid

even een kort berichtje...nog twee dagen en dan begint het echte leven, vakantie! tot nu toe alle tentamens weer gehaald, maandag nog eentje! Het kan ook niet anders...hihi. maar eigenlijk wilde ik aleen even wat foto´s plaatsen...
Oja, mart! nog gefeliciteerd met je slagen! trots!
doei!xx

  • 16 Juni 2007 - 20:51

    Annepanne:

    wat een gezellig studeerplekje heb jij eigenlijk!!!
    succes met je laatste tentamen!! En uh.. volg me strakkies op annevandermoolen.waarbenjij.nu, haha.
    xx

  • 16 Juni 2007 - 21:23

    Papaver:

    Uitdagende meiden die huisgenotes van je. Karin, ik duim voor maandagmorgen vroeg. Je bent een kei. Liefs papa

  • 17 Juni 2007 - 11:59

    Con En De Rest:

    check je mail nog maar maandag in ieder geval, suc6/ zet em op, heb vandaag m'n campertjes weer aan! Jij ook?
    kus

  • 18 Juni 2007 - 05:29

    Lotte:

    Dus dat is de Spaanse vlam??! grappig om te zien hoor ;-)
    kus

  • 18 Juni 2007 - 09:06

    Karin:

    mijn spaanse vlam? had ik er maar 1! nee dit is een van de gasten met wie Linda en ik voetbal gingen kijken, leuke jongen hoor, maar heeft aleen vriendin!ha!x

  • 18 Juni 2007 - 20:12

    Astrid:

    Welkom thuis (met of zonder vlam...)

  • 19 Juni 2007 - 11:26

    Ruben:

    Nou Kaar, fijne vakantie dan vanaf nu! Had je al plannen gemaakt?
    Veel plezier en tot over een maandje!

    Kus

    P.S. Keep the flame burning!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Karin & Natalie

Eerste maand Engelse les geven aan kids 5-11 jr, daarna maandje rondreizen en als laatst 10 dagen in LA bij Robert

Actief sinds 29 Okt. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 64003

Voorgaande reizen:

28 November 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: